Certyfikat SSL jest nieautoryzowany

Usługa pocztowa jest chroniona przez certyfikat, który działa dla wszystkich subdomen, czyli jest wystawiony dla *.boost.pl.
Dlatego też jeśli podamy jako adres serwera poczty przychodzącej i wychodzącej mail.nazwadomeny.pl (gdzie nazwadomeny to Twoja domena) pojawi się komunikat z ostrzeżeniem, iż certyfikat nie jest zaufany, ponieważ nie pasuje do naszej domeny. Dlatego zalecamy użycie adresu serwera, na którym znajduje się nasze konto hostingowe z boost.pl w nazwie.

Dla przykładu – jeśli Twoje konto hostingowe znajduje się na serwerze ares, to adres serwera poczty przychodzącej (imap) i wychodzącej (smtp) ustawiamy jako:  ares.boost.pl (wcześniej poroszę sprawdzić na jakim serwerze znajduje się Twoje konto). Dzięki takiemu ustawieniu komunikaty o niezaufanym certyfikacie nie będą wyskakiwać, a komunikacja z serwerzem pocztowym będzie szyfrowana. 

  • ssl, poczta, błąd certyfikatu, certyfikat niezaufany
  • 56 Użytkowników uważa tą odpowiedź za użyteczną
Czy odpowiedź była pomocna?

Powiązane artykuły

Numery portów usługi poczty

Poczta wychodząca (SMTP)port 25 - niezalecanyport 587port 465 - SSL Poczta przychodząca...

Ustawienia klienta poczty (SSL)

Uwagi do konfiguracji programów pocztowych Nazwa użytkownika i hasło Jako nazwę użytkownika...