Ostatnia aktualizacja: 1/8/2018Regulamin

Postanowienia Ogólne

1. Postanowienia zawarte w poniższym Regulaminie stanowią regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2. Operatorem świadczącym usługi jest spółka Dedibox Solutions LLC z siedzibą w 16192 Coastal Highway, 19958 Lewes, Delaware, United States, określany w dalszej części regulaminu jako Operator lub Boost.pl

3. Regulamin ten określa zakres, oraz warunki wykonywania usług przez Operatora, prawa i obowiązki Operatora i Abonenta, a także zasady ich wzajemnych rozliczeń finansowych.

4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z potwierdzeniem iż Abonent zapoznał się z treścią Regulaminu, oraz akceptuje jego postanowienia.

5. Akceptując Regulamin Abonent wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez boost.pl, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Operatora, zgodnie z ustawą z dnia 29.VIII.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).

6. Operator zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego Regulaminu. Zmiany te obowiązują od chwili udostępnienia nowej wersji Regulaminu na stronach internetowych boost.pl. W przypadku zmiany Regulaminu świadczenia usług serwera wirtualnego, Abonent ma prawo do wniesienia pisemnego sprzeciwu w terminie 14 dni od chwili opublikowania nowej wersji Regulaminu, oraz do pisemnego odrzucenia oferty i utrzymania wykupionych usług na dotychczas obowiązujących zasadach, do końca bieżącego okresu abonamentowego usługi.


Obowiązki, prawa i odpowiedzialność Usługodawcy

1. Operator zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z ofertą, oraz Regulaminem. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi z przyczyn leżących po stronie innych podmiotów.

2. Operator gwarantuje dostępność usługi w trakcie trwania okresu abonamentowego na poziomie 99,5 % w skali miesiąca. W przypadku wystąpienia przerw w działaniu usługi w trakcie trwania opłaconego okresu abonamentowego, których łączny czas trwania przekroczy maksymalny dopuszczalny czas niedostępności usługi, boost.pl po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zgłoszonej przez Abonenta, zobowiązuje się do przedłużenia okresu abonamentowego usługi o 5 dni za każde rozpoczte 24 godziny łącznego czasu trwania przerw. Operator nie będzie w inny sposób ponosił odpowiedzialności za niedostępność usługi.

3. Operator zobowiązuje się poinformować Abonenta o terminach planowanych przerw technicznych w świadczeniu usług z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem.

4. Czynności nie należące do typowej pomocy technicznej i utrzymania serwera mogą być wykonywane przez Operatora odpłatnie.

5. Operator gwarantuje, iż łączny czas trwania przerw technicznych po stronie sieci w czasie roku kalendarzowego nie będzie dłuższy niż 72 godziny, a czas jednorazowej przerwy konserwacyjnej nie przekroczy 12 godzin.

6. Dostępność usług oznacza wg Operatora widzialność poszczególnych usług na pierwszym routerze poza siecią Operatora.

7. Gwarantowany czas reakcji Operatora oznacza maksymalny okres czasu, który może upłynąć od momentu zauważenia awarii przez Operatora, lub otrzymania zgłoszenia awarii od Abonenta, do momentu podjęcia działań przez Operatora zmierzających do naprawienia usterki. Czas ten nie może przekroczyć 4 godziny od zgłoszenia/zauważenia usterki. Czas reakcji nie jest równoznaczny z czasem usunięcia zgłoszonej przez Abonenta awarii.

8. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte na stronach internetowych Abonenta.

9. Operator ma prawo do rozwiązania umowy bez zwrotu należności za niewykorzystany okres abonamentowy w przypadku naruszenia postanowień tego regulaminu przez Abonenta, w tym także z powodu działania Abonenta na szkodę innych klientów firmy (np. poprzez nadmierne wykorzystanie zasobów serwera, warez, spam, skrypty pozwalające na nieautoryzowany dostęp do zasobów serwera oraz poważne luki wykryte w oprogramowaniu wykorzystywanym przez klienta).

10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu transmisji danych, jeśli nie jest inicjatorem transmisji, nie wybiera odbiorcy danych oraz nie modyfikuje danych będących przedmiotem transmisji.

11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe m.in. w wyniku braku ciągłości świadczenia usług spowodowanym działaniem lub zaniechaniem podmiotów trzecich, działania sił wyższych, nieprawidłowego wykorzystania udostępnionej usługi, wykorzystania udostępnionych Klientowi informacji autoryzujących dostęp do usługi przez podmioty trzecie (np. udostępnienie hasła osobom trzecim), naruszenia postanowień umowy przez Klienta. W przypadku Konsumenta odpowiedzialność Operatora jest oparta na zasadach wynikających z przepisów prawa.

12. Żadna ze stron nie będzie w żadnym przypadku odpowiedzialna za utratę zysku lub korzyści drugiej ze stron w przypadku poniesionej szkody. Wysokość roszczenia Klienta nie może przekraczać kwoty faktycznie uiszczonej przez Klienta z tytułu wykonania usługi, która jest przedmiotem reklamacji.

13. Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane Usługodawca, który transmitując dane oraz zapewniając automatyczne i krótkotrwałe pośrednie przechowywanie tych danych w celu przyspieszenia ponownego dostępu do nich na żądanie innego podmiotu:

  • nie modyfikuje danych,
  • posługuje się uznanymi i stosowanymi zwykle w tego rodzaju działalności technikami informatycznymi określającymi parametry techniczne dostępu do danych i ich aktualizowania oraz
  • nie zakłóca posługiwania się technikami informatycznymi uznanymi i stosowanymi zwykle w tego rodzaju działalności w zakresie zbierania informacji o korzystaniu ze zgromadzonych danych.

14. Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane Usługodawca jeżeli udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez Klienta nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.

15. Jeżeli Usługodawca otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez usługobiorcę i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie ponosi odpowiedzialności względem tego Klienta za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych.

16. Usługodawca, który uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Klienta i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie odpowiada względem tego Klienta za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych, jeżeli niezwłocznie zawiadomił Klienta o zamiarze uniemożliwienia do nich dostępu.

17. W przypadku usług świadczonych na rzecz Konsumentów odpowiedzialność Operatora jest regulowana przez obowiązujące przepisy prawa w tym przepisy kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 Nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) a określone w ust. 3-4 ograniczenia odpowiedzialności nie dotyczą usług świadczonych na rzecz Konsumentów.


Reklamacje

1. Reklamacja składana przez Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług przez Usługodawcę powinna zostać sporządzona w formie elektronicznej oraz określać Klienta w sposób umożliwiający jego identyfikację, nazwę i typ usługi, której reklamacja dotyczy, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację oraz żądanie Klienta naprawienia szkody. Reklamację należy złożyć w postaci elektronicznej pod adresem REKLAMACJE. Usługodawca rozpatrzy Reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej doręczenia, a następnie prześle Klientowi odpowiedź, wskazując rozstrzygnięcie oraz jego uzasadnienie.

Obowiązki, prawa i odpowiedzialność Abonenta

1. W trakcie rejestracji usługi Abonent jest zobowiązany do podania zgodnych z rzeczywistością danych osobowych. Zobowiązany jest również do informowania Operatora o wszelkich zmianach mających wpływ na realizację usługi.

2. Klient zobowiązany jest do terminowego regulowania płatności. W przypadku opóźnienia, Boost.pl może wyłączyć usługę, a po 30 dniach od braku płatności usunąć ją całkowicie.

3. Po upływie terminu ważności domeny i braku opłacenia jej odnowienia, zostanie doliczona dodatkowa opłata za odzyskanie domeny z kwarantanny. Wysokość tej opłaty zależy od rozszerzenia domeny.

4. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wykorzystanie udostępnianych przez Operatora usług.

5. Zabronione jest wykorzystywanie usług Operatora do wykonywania działać stanowiących czyny zabronione (np. przesyłana będzie korespondencja o charakterze masowym tzw. SPAM).

Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

2. Wszelkie spory mogące wyniknąć z umowy pomiędzy Abonentem a Operatorem, których nie uda się rozwiązać polubownie na drodze postępowania reklamacyjnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny, właściwy dla siedziby Operatora.

3. W przypadku usług: serwery dedykowane, serwery wirtualne (VPS), pozycjonowanie oraz administracja serwerami dedykowanymi/vps, klient może w każdym momencie wypowiedzieć umowę z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

Masz pytania?

Nasza pomoc techniczna działa 24/7

+48 505 999 939 pomoc@boost.pl Wyślij wiadomość