Szanowni Państwo, Rejestr domen polskich NASK poinformował o pracach konserwacyjnych systemu Registry, które potrwają od godz. 22.00 dnia 16.05.2014 r. do godz. 12.00 dnia 17.05.2014 r. Jest to najdłuższa z dotychczasowych planowych przerw w działaniu rejestru domen polskich. Jednocześnie NASK zastrzega sobie prawo do wydłużenia ... Read More »
Szanowni Państwo,
W dniach 18-23 kwietnia 2014 kontakt telefoniczny z naszym biurem może być ograniczony.
Bardzo prosimy w tych dniach o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Za utrudnienia przepraszamy.
Szanowni Państwo,
W dniach 7-10 luty 2014 nasza infolinia będzie niedostępna. Bardzo prosimy o kontakt w tych dniach poprzez formularz kontaktowy lub system ticketów.
Za powstałe niedogodności, przepraszamy.
Od 6 miesięcy testowaliśmy nowy rodzaj zabezpieczeń przy składaniu zamówień. System sprawdził się znakomicie. Wykrył 100% prób wyłudzeń oraz botów próbujących zamówić hosting. System dla zwykłego użytkownika jest niezauważalny. Aktywuje się dopiero w momencie wykrycia próby oszustwa, ... Read More »
Informujemy, że dnia 10 lipca 2013, w oknie serwisowym pomiędzy 4:00 a 7:00, wystąpi minimum 10 minutowa przerwa w dostępie do systemu Registry spowodowana koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych.
Za utrudnienia przepraszamy. Powyższą wiadomość otrzymaliśmy bezpośrednio z NASK.
W związku z awarią w sieci Orange, nasza infolinia jest niedostępna. Bardzo prosimy o kontakt drogą elekrtoniczną do czasu usunięcia usterki przez sieć Orange.
Ze względu na bardzo duże zainteresowanie rejestracją domen .PRO przypominamy, iż domeny PRO są dedykowane dla stron o profilu zawodowym. Domeny są dostępne wyłącznie dla osób wykonujących licencjonowane – z mocy prawa – zawody np. lekarzy, prawników.Rejestr domen .PRO zastrzega sobie prawo do weryfikacji podawanych danych a ... Read More »
Szanowni Państwo. W dniach 7 września (piątek) do 12 września (środa) kontakt telefoniczny z naszą infolinią (handlowy i techniczny) będzie niedostępny. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy. Zapraszamy do kontaktu w tych dniach drogą e-mailową.
W dniach 26.04.2012-06.05.2012 pomoc telefoniczna będzie ograniczona (tylko zgłaszanie nagłych awarii). Do Państwa dyspozycji pozostawiamy nadal nasz adres mailowy. Przepraszamy za utrudnienia.
Problem ponownie wystąpił na vss-6a. Sieci podłączone do vss-6a/b zostały odłączone. Uruchomiliśmy w sali wentylację zapasową.Udało nam się przywrócić system klimatyzacji. Temperatura w sali systematycznie się obniża. vss-6a działa, routing został przywrócony. vss-6b kończy sekwencję bootowania.